és minden más ami mögötte van

2016. május 04. 14:08 - cspn

Minden kezdet...

IZGALMAS :)

Az egész valójában már évekkel ezelőtt kezdődött, úgy, hogy én még nem is tudtam róla.

Felmondtam és kiszabadultam a nagyvilágba. Mindenféle háló nélkül fejest ugrottam a nagy ismeretlenbe. :) Vagyis hát így tűnt akkor ez a lépés, de most évek múltán és sok újabb háló nélküli ugrást követően az nem volt más, mint egy szimpla lépés az aszfalton.

Nem nehéz kilépni a multiból nyár elején, mikor napsütés, haverok, buli, fanta várnak a légkondihűtött iroda szűk tárgyalói helyett.

Én egy júniusi napon kezdtem meg az azóta is tartó szabadságom és hát mit ne mondjak roppant mód élveztem. Az erkélyemről a kényelmes függőágyból írogattam be a többieknek, ezzel is fokozva a bent amugy is hűvös hangulatot. :)

Mondjuk mindig is szerettem és tudtam is élni!

Nem mondanám, hogy a multis 7 évembe belehaltam; többször tartottam hónapokig tartó szünetet egy-egy munkahely között. Kicsit sem zavart, hogy közben eltart az állam. (munkanélküli segélyen voltam, de én állambácsi gondoskodásának tartottam ezt is, amit persze megérdemlek, hiszen ezért fizettem súlyos adókat évekig) Na jó, persze be kellett segíteni a megtakarításból, de ha másra nem is, a multi arra tökéletes, hogy félretegyen az ember "nehezebb" időkre. 

Szóval az egész egy tervnélküli nyaralásnak indult azon a szép júniusi napon. mikor utoljára hagytam el az irodát mindenféle megbánás vagy sajnálkozás nélkül. Tudtam, hogy egy korszak véget ért, bár azt akkor még nem gondoltam, hogy ekkora változások és átalakulások elé nézek, amelyek nem hónapokig, hanem évekig fognak tartani.

Az egész nyarat pihenéssel, szórakozással és egy kis tanulással töltöttem. Régen szeretettem volna spanyol nyelvtudásom csak saját örömömre feleleveníteni, így hát egy intenzív tanfolyam azért belefért a sűrá nyári programomba. A munkával vagy a szakmai jövőmmel egyáltalán nem foglalkoztam, nem terveztem, nem töprengetem rajta. Az agyam tele volt még a multis világ jelszavaibal, tipikus hunglish mondásaival, SAP tranzakciókódokkal. Kellett hozzá a teljes nyár, hogy ezek kitisztuljanak és teret engedjenek teljesen más típusú gondolatoknak és ötleteknek, amik el tudnak vezetni engem új területekre, a saját kreativitásom mezejére. 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vallalkozono.blog.hu/api/trackback/id/tr728685674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
és minden más ami mögötte van
süti beállítások módosítása